April 24, 2011

HANG BERSAMA RAKAN RAKAN♥♥

tengs to EYMAL♥ , SYUKRI♥ , RAZZY♥ , SALLEH♥ , SHOPEK♥ , NONI♥ , and sume yg hang ngn aku smlam . mmg best lha dohh . firstly aku nak ckp sorry coz sampai lmbt smlm . lame korang tggu aku an . baru kwn . haha . act aku ade hal smlm . sbb tuu sampai lmbt . oke , mule2 sampai , aku tros pegi NZ pavi , jmpe dorang . and then aku odder air kt mamak tuu , ' aney , teh o ais satu ' ahaha . dgn sepantas yg bole aku minum , ttbe aku nmpk kakak angkat aku . ALEEN♥ :) . then aku call dia , dia tak thu aku kt blakang dia . haha :D pastu dia tros dtg kt aku . kitorg borak skejap je . pastu dia nak jalan2 ngn adek angkat dia . and dia nak jmpe boyfie . lps 5minit cm tuu , sume ajak grak blakang pavi . saje lpk . kebetulan EYMAL bwk guitar . mmg jd mat jiwang ahh kt pavi tuu . haha . lpk2 sampai mlm . tp tak photoshoot pon . camera tade . haha . NONI bwk , but dia sibok ngn bf dia . haha . btw , best hang smlm . dpt knal ngn sorang bdk nihh :) comel wohhhh . haha . love you kwn2♥♥♥

No comments:

Post a Comment